تبلیغات

مزایای تبلیغات آنلاین و گوگل ادز

تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را به افرادی که احتمالا به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند نشان دهید، در حین اینکه افرادی را که به آن علاقه ندارند از دیدن آن منع می‌کنید. شما با استفاده از آن همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا آن افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند یا خیر.

تبلیغات آنلاین همچنین به شما این فرصت را می‌دهند تا در حین اینکه مشتریان بالقوه از چندین دستگاه مثل دستکاپ، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل استفاده می‌کنند، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

درباره مزایای تبلیغات آنلاین

مزایای گوگل ادز

گوگل ادز به شما امکان می‌دهد از مزایای تبلیغات آنلاین استفاده کنید: تبلیغات خود را به افراد مناسب، در مکان مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. استفاده از گوگل ادز چندین مزیت را به همراه دارد اما در اینجا مهم‌ترین آن‌ها ذکر می‌شوند:

1. تبلیغات خود را هدف‌گذاری کنید

هدف‌گذاری به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را برای دسترسی افراد با علایق خاص، (یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند) نشان دهید و فقط تبلیغات مرتبط را برای آن‌ها نمایان کنید.

گوگل ادز روش‌های مختلفی را برای هدف‌گذاری ارائه می‌دهد که در ادامه با جزئیات بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هم‌اکنون، در اینجا اشاره‌ای به نکاتی که در رابطه با تبلیغات آنلاین وجود دارند و می‌توانند کمپین‌های بازاریابی شما را هدفمندتر کنند، نموده‌ایم:

  • کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مرتبط با محصولات و خدمات شما، که برای نمایش تبلیغات شما زمانی که مشتریان آن عبارات را جستجو می‌کنند یا از وب سایت‌های مرتبط بازدید می‌کنند استفاده می‌شود.
  • مکان تبلیغ: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی گوگل و وب سایت‌هایی که بخشی از شبکه‌های جستجو و نمایش گوگل هستند نشان دهید.
  • سن، مکان و زبان: سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.
  • روزها، ساعت‌ها و دفعات تکرار: تبلیغات خود را در ساعات یا روزهای خاصی از هفته نمایش دهید و مشخص کنید که تبلیغات شما چند وقت یک‌بار نمایش داده شوند.
  • دستگاه‌ها: تبلیغات شما می‌تواند در همه انواع دستگاه‌ها نمایش داده شود و یا می‌توانید دقیق‌تر تنظیم کنید که تبلیغات شما در چه دستگاه‌هایی و در چه زمانی نمایش داده شود.

2. هزینه‌های خود را کنترل کنید

گوگل ادز به شما امکان کنترل نحوه خرج کردن پول‌تان را می‌دهد. هیچ حداقلی وجود ندارد و شما می‌توانید انتخاب کنید که چقدر در ماه، روز و برای هر تبلیغ هزینه می‌کنید. شما فقط زمانی هزینه آن را پرداخت می‌کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند.

3. میزان موفقیت خود را بسنجید

با گوگل ادز اگر شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، متوجه خواهید شد. اگر روی تبلیغ شما کلیک کردند و سپس کاری با ارزش برای کسب و کار شما انجام دادند، محصول شما را خریدند، برنامه شما را دانلود کردند یا به سفارش تلفنی تماس گرفتند، می‌توانید آن را نیز پیگیری کنید.

با دیدن اینکه بر روی کدام تبلیغات کلیک می‌کنند و روی کدام‌یک کلیک نمی‌کنند، به سرعت متوجه خواهید شد که کجا در کمپین خود سرمایه‌گذاری کنید و سود بیشتری برای شما دارد. این به نوبه خود می‌تواند بازده سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

می‌توانید داده‌های ارزشمند دیگری از جمله هزینه تبلیغاتی که به خرید آنلاین یا تماس‌های تلفنی مشتریان شما منجر می‌شود، به‌طور میانگین دریافت کنید.

همچنین می‌توانید از ابزارهای تحلیلی برای یادگیری در مورد عادات خرید مشتری خود استفاده کنید. مثلا تا چه زمانی آن‌ها تمایل دارند تا قبل از خرید محصول شما، در مورد آن تحقیق کنند.

مزایای تبلیغات آنلاین و گوگل ادز

4. کمپین‌های خود را مدیریت کنید

گوگل ادز همچنین ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت آسان حساب‌ها به شما ارائه می‌دهد.

اگر چندین حساب گوگل ادز را مدیریت می‌کنید، حساب مدیر My Client Center (MCC) ابزار قدرتمندی است که باعث می‌شود در وقت شما صرفه‌جویی شود. به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی همه حساب‌های گوگل ادز خود را از یک مکان مشاهده و مدیریت کنید.

همچنین می‌توانید حساب گوگل ادز خود را به‌صورت آفلاین با ویرایشگر گوگل ادز مدیریت کنید، برنامه‌ای رایگان و قابل دانلود برای دسکتاپ که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی تغییراتی را در حساب خود ایجاد کنید.

با ویرایشگر گوگل ادز، می‌توانید اطلاعات حساب خود را دانلود کنید، کمپین‌های خود را به صورت آفلاین ویرایش کنید و سپس تغییرات خود را در گوگل ادز آپلود کنید.

می‌توانید از ویرایشگر گوگل ادز برای مدیریت، ویرایش و مشاهده چندین حساب به طور همزمان، کپی یا جابجایی موارد بین گروه‌های تبلیغاتی و کمپین‌ها و لغو و انجام مجدد چندین تغییر در حین ویرایش کمپین‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا