تبلیغات

5 دلیل سرمایه گذاری در گوگل ادوردز

در این مطلب به پیشنهاد استراتژیک برای کلمات کلیدی که می‌توانند برای کسب و کار شما موثر باشند اشاره می‌گردد و به ۵ دلیل برای سرمایه گذاری در گوگل ادوردز نیز پرداخته می‌شود.

به عنوان یک صاحب کسب و کار یا بازاریاب، هیچ حسی بدتر از بی‌صدایی و سکوت وجود ندارد. هنگامی که ارسال فرم تماس، سفارشات آنلاین یا تماس تلفنی وجود ندارد، باید کاری انجام دهید تا در خط مشی هدف خود قرار گیرید و آن را ادامه دهید.

سرمایه گذاری در گوگل ادوردز

اخیرا مقاله‌ای مضحک خواندم که بیان می‌کرد به دلایل زیر نباید از AdWords استفاده کنید:

  • شما برای کلیک‌ها پول می‌دهید.
  • رقابت با شرکت‌های بزرگ سخت است.
  • شما در آن تعداد محدودی شخصیت دارید.
  • اشتباهات ممکن است برای شما گران تمام شوند.
  • با جایگاه تخصصی شما سنخیت ندارد.

گوگل ادوردز

من قصد دارم به شما توضیح دهم که چرا این مقاله کاملا نادرست بوده و چگونه می‌توانید تجارت خود را فورا از طریق ادوردز رشد دهید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ من میلیون‌ها دلار هزینه تبلیغات را مدیریت می‌کند، بنابراین ما در زمینه تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تجربه زیادی داریم.

1. برای کلیک‌های باکیفیت و استراتژیک هزینه می‌کنید

با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، شما فقط برای کلمات کلیدی که به صورت استراتژیک بر روی آن‌ها تاکید دارید و پیشنهاد می‌کنید، پرداخت می‌نمایید.

به عنوان مثال، اگر من یک لوله‌کش هستم و می‌خواهم برای “شرکت‌های لوله‌کشی در نزدیک خود” راهنما و سرنخ‌های جدیدی ایجاد کنم، می‌توانم فقط برای همین کلمات کلیدی پیشنهاد بدهم و تنها زمانی که شخصی روی تبلیغ من کلیک کند و از سایت من بازدید کند، هزینه آن را دریافت می‌کنم.

بر اساس گزارش تاثیر اقتصادی گوگل، کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که در گوگل ادوردز خرج می‌کنند، به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب می‌کنند.

آیا می‌توانید به شکل دیگری از تبلیغات فکر کنید که در آن قصد خرید بیشتر باشد؟ مشتری بالقوه شما به معنای واقعی کلمه آنچه را که می‌خواهد در گوگل تایپ می‌کند و تبلیغات شما فقط بر اساس کلمات کلیدی انتخابی شما نمایش داده می‌شود و تنها زمانی که شخصی روی تبلیغات شما کلیک کند از شما هزینه دریافت می‌گردد.

اگر مدیریت گزارش عبارات جستجوی خود را به خوبی انجام دهید و کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید، می‌توانید ترافیک با کیفیت شگفت انگیزی را به سایت خود هدایت کنید.

اطمینان حاصل کنید که با استفاده از اصلاح‌کننده تطابق گسترده، تطبیق عبارت یا تطابق دقیق برای افزایش کیفیت ترافیک به روشی هوشمندانه را پیشنهاد دهید.

2. شما می‌توانید با شرکت‌های بزرگ رقابت کنید

برخلاف تبلیغات تلویزیونی در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ که یک کسب‌وکار به بودجه قابل توجهی برای پخش نیاز داشت، می‌توانید با پرداخت ۳۰۰ دلار در AdWords شروع به کار کنید.

از نظر تئوری، می‌توانید با بودجه کمتری شروع کنید، اما 300 دلار حداقل مبلغی است که ما به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم. دلیل پیشنهاد بودجه 300 دلاری این است که می‌توانیم کلیک‌ها و داده‌های کافی برای ایجاد تغییرات و بهبودهایی برای کسب و کار شما ایجاد کنیم.

طبق گزارش CLUTCH چهل و پنج درصد از مشاغل کوچک از تبلیغات PPC استفاده می کنند. هنگامی که شروع به ایجاد تغییر و بهبود برای کسب و کار خود کردید، چه خریدهای تجارت الکترونیک برای یک خرده فروش آنلاین یا ارسال فرم تماس و غیره، پس از اثبات فایده‌مندی و کارایی این شکل از تبلیغات، می‌توانید بودجه خود را افزایش دهید.

گوگل ادوردز چیست

اگر توانایی ردیابی دارید و می‌توانید بازگشت سرمایه را با معیاری به نام ROAS (بازده هزینه تبلیغات) توجیه کنید و به صرفه بودن آن را استنباط کنید، می‌توانید هزینه تبلیغات خود را دو برابر کنید.

این از مزایای ادوردز است. شما در واقع می‌توانید عملکرد آن را دنبال کنید و هنگامی که کمپین‌های شما سودآور شدند، به طور مداوم سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. اگر نتایج را نمی‌بینید و این کار برای شما سودآور نیست، می‌توانید با کلیک یک دکمه آن را متوقف کنید.

3. با تعداد محدودی شخصیت، اما خلاق باشید

مردم نسبت به امتیاز کیفیت AdWords وسواس دارند. آن‌ها این تصور را دارند که اگر دقیقا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در نسخه تبلیغاتی قرار دهند، امتیاز کیفی آن‌ها بهبود می‌یابد و هزینه هر کلیک آن‌ها کاهش می‌یابد.

من به شما یک راز را می‌گویم. اگر همه در عنوان تبلیغات خود عبارت “آژانس بازاریابی دیجیتال کلمبوس” را پیشنهاد دهند، چیزی نخواهد بود که تبلیغ شما را از رقبا متمایز کند. با توجه به این موضوع در نظر داشته باشید که تبلیغات خود را شبیه دیگران نکنید.

4. اشتباهات ممکن است برای شما گران تمام شوند

به گفته مدیر عامل تبلیغات مخرب، 61 درصد از بودجه گوگل ادوردز به طور کامل هدر می‌رود. اشتباهات می‌توانند کمپین گوگل ادوردز شما را خراب کرده یا از بین ببرند.

همین تصور در هر بخش از تجارت صادق است. اگر حسابدار تنبلی دارید، مالیات‌های شما می‌تواند نادرست حساب شده باشد و باعث جریمه‌های شما شود. با استخدام یک متخصص که می‌داند چه کاری انجام می‌دهد می‌توانید به کسب و کار خود کمک کنید.

اگر قبلا کمپین گوگل ادوردز را راه‌اندازی نکرده‌اید، توصیه می‌کنم به یک متخصص خبره گوگل اجازه دهید این کار را انجام دهد، زیرا باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.

سرمایه گذاری در گوگل ادوردز

 

همچنین خوب است که با مدیر PPC روراست باشید و به او اطلاع دهید که می‌خواهید تاکتیک‌هایی را که او به کار می‌گیرد یاد بگیرید، بنابراین اگر زمان دارید و مایل به یادگیری این هنر هستید، از این طریق می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید.

در ادامه بزرگترین اشتباهاتی که اغلب در گوگل ادوردز مشاهده می‌کنیم آورده شده است:

  • عدم نظارت بر نتایج عبارات جستجو و اضافه کردن کلمات کلیدی منفی
  • تنظیم نادرست ردیابی تبدیل، که منجر به عدم دقت در گزارش می‌شود و به همین منظور نمی‌توان تصمیمات درستی اتخاذ کرد.
  • کپی تبلیغاتی ضعیف.
  • تنظیم شدن نادرست مکان‌یابی بر اساس اهداف تجاری.
  • تخصیص نامناسب بودجه: بودجه باید به شکل بهتری در بخش‌های سودآور کسب و کار یا مناطقی که تجارت به دنبال رشد هستند توزیع شود.
  • مناقصه تاریخ/زمان نامناسب: برای بسیاری از مشاغل، نیازی به پیشنهاد از ساعت 1 صبح تا 6 صبح نیست.
  • تجربه بد صفحه لندینگ که در آن کاربر در معرض محتوایی قرار می‌گیرد که مستقیما به آنچه در نسخه تبلیغاتی دیده می‌شود مرتبط نیست.

5. عدم سنخیت با حوزه تخصصی شما

اگر نمی‌توانید عبارت جستجویی را بیابید که به کسی کمک کند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کند، فیسبوک یا اینستاگرام می‌توانند گزینه بهتری برای تبلیغ باشند.

اکثر کسب و کارها می‌توانند از مزایای گوگل ادوردز بهره ببرند و ترافیک را به صورت فوری برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت خود هدایت کنند.

اگر به درستی اجرا شود، AdWords می‌تواند معدن طلا برای کسب و کار شما باشد. مزیت آن این است که اگر می‌خواهید در گوگل ادوردز شروع کنید، یک کمپین می‌تواند در کمتر از یک ساعت راه‌اندازی شود و تأثیر طولانی‌مدتی برای کسب‌وکار شما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا