درباره زرین ادز

معـرفی زرین ادز

سامانه زرین ادز فعالیت خود را با هدف فراهم آوردن کلیه خدمات مورد نیاز شرکت ها، سازمان ها و اشخاص برای ورود به فضای آنلاین وب آغاز نمود. همچنین آژانس تبلیغات در گوگل زرین ادز به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش، مشاوره و اجرای تبلیغات در گوگل دارای نمایندگی رسمی از گوگل از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد، ما به شما با ارائه استراتژی های اثبات شده و نتایج واقعی آن کمک خواهیم کرد تا با کمترین هزینه، بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را داشته باشید.

وجه تمایز زرین ادز، کارشناسان با تجربه و متخصص آن می باشد که دارای بالاترین سطح دانش در زمینه تبلیغات اینترتی هستند. با توجه به سوابق و دانش تیم تخصصی آژانس تبلیغات اینترنتی زرین، پیشنهاد ما این است که برای رونق کسب و کار خود در کمترین زمان و درآمد زایی، تبلیغات خود را به ما بسپارید، در همین راستا مشاورین ما آماده ارائه خدمات زیر به شما می باشند:

چرا زرین ادز را انتخاب کنیم؟

تنها هدف ما در تعامل با مشتریان حفظ و ارتقای استانداردهای کاری و تلاش همه جانبه برای افزایش کیفیت سرویس های ارائه شده به مشتریان و جلب اعتماد کامل ایشان و فراهم آوردن فضایی است که مشتریان بتوانند با آسودگی خاطر به مدیریت وب سایت هایشان بپردازند، برای رسیدن به این هدف خود را ملزم به رعایت موارد زیر می دانیم:

  • رسیدگی به سفارشها و درخواستها در اسرع وقت و با کمترین تأخیر ممکن
  • پشتیبانی 24 ساعته خدمات مشتریان در تمام روزهای سال حتی روزهای تعطیل
  • اعمال کلیه مراقبتهای امنیتی برای اطمینان از محفوظ ماندن وب سایت ها و اطلاعات کاربران
  • بکاپ گیری جداگانه از کلیه اطلاعات کاربران بر روی برای پیشگیری از هر گونه مشکل احتمالی
  • به روز نگه داشتن تمام نرم افزارها و سرورها برای بهره مندی مشتریان از آخرین کیفیت جهانی
  • استفاده از بهترین سرورها در دیتاسنترهای خوش نام داخلی و خارجی با حداکثر سرعت اتصال اینترنت برای حفظ کیفیت شبکه

برخی از مشتریان ما